سیستم مدیریت محتوا زیکولا نسخه 1.1.2 فارسی

zikula نام سیستم مدیریت محتوا بازمتنی میباشد که به شما اجازه خواهد داد تا یک سایت خبری یا آنچه که شما احتیاج دارید را راه اندازی کنید . سیستم مدیریت محتوا زیکولا با داشتن قدرتی بالا توانایی های قدرت مانور بر هر نوع سایتی را به شما اهدا خواهد کرد تا بتوانید هر نوع سایتی را راه اندازی کنید ! از مزایای این سیستم مدیریت محتوا گمنام میتوان به پشتیبانی از زبان فارسی و فارسی بودن آن و همچنین داشتن تالار گفتمان و پشتیبانی آنلاین آن نیز اشاره برد که میتوانید به آدرس سایت فارسی و پشتیبانی فارسی آن نیز مراجعه نمایید | آدرس سایت فارسی { zikula.ir }

حجم : 5600 کیلوبایت | نام اسکریپت : zikula cms Fa v 1.1.2 | فارسی ساز : zikula.ir

زیکولا یک جعبه ابزار برنامه کاربردی تحت وب است که به شما اجازه راه اندازی یک وب سایت کاربردی و ساختن برنامه های قدرتمند آنلاین را می دهد. زیکولا به دلایل متعددی قابل تحسین است، اما ما معتقدیم که پر رنگ ترین این مزایا عبارتند از استفاده آسان، توسعه سریع و راحت، امنیت، کارایی و در آخر قابلیت انعطاف پذیری بالا.
زیکولا دارای پانل مدیریتی آنلاین و آسان و همچنین سیستم نصب و حذف ساده امکانات جدید برای شماست که توسط آن وب سایت خود را مدیریت کنید. شما می توانید به راحتی یکی از توزیع های از پیش تعیین شده ما را دانلود و توسط نصاب گرافیکی و ساده ما آنرا نصب کنید. یا اینکه امکاناتی که برای استفاده در وب سایت خود مد نظر دارید را انتخاب کرده، سپس آنرا نصب و از آن استفاده نمایید. شما می توانید توسط ویرایشگر های نصب شده، براحتی محتوای وب سایت خود را مدیریت کرده، ظاهر وب سایت و امکانات سایت خود را فقط با ویرایش یک فایل HTML ساده تغییر دهید و امکانات مختلفی را فقط با چند کلیک ساده اضافه و کم کنید. این واقعا ساده و جذاب است!

سایت فارسی ساز و پشتیبان فارسی : zikula.ir
زیکولا از تفکیک پذیری سخت گیرانه ی لایه نمایش، کاربرد و پایگاه داده پیروی می کند. زیکولا توسط API استاندارد خود با MySQL, PostgreSQL و Oracle و سیستم های دیگر سازگار است. ما تعدادی رابط و تابع بر پایه API سیستم و با ساختار شیء گرا و مستندات آموزشی و کد های نمونه برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند توسعه دهنده جدیدی باشند تهیه کرده ایم.

دانلود سیستم مدیریت محتوا زیکولا نسخه 1.1.2 فارسی » لینک مستقیم ( زیکولا فارسی ) » 5600 کیلوبایت » قالب tar.gz

دانلود سیستم مدیریت محتوا زیکولا نسخه 1.1.2 فارسی » لینک مستقیم ( زیکولا فارسی ) » 8100 کیلوبایت » قالب zip

نویسنده . منبع . انتشار از : احسان.پ | گروه پی سی ول | http://www.p30vel.ir , http://www.gigscript.com

پشتیبانی تنها در تالار های گفتمان پی سی ول : http://talar.p30vel.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد