نسخه ی جدید ضد ویروس برتر ، NOD32

و بالاخره نسخه ی ۴ ضد ویروس برتر سال ، ناد ۳۲ ، به صورت نهایی عرضه گشت.

ناد ۳۲ محصول کمپانی Eset ، ضد ویروس برتر رقابت های VBulletin با نشان های VB100% ، به نسخه ی ۴ خود مهاجرت کرد. این نسخه از ناد ۳۲ با تغییر چند ابزار و تعبیه ی قابلیت های جدید رو به رو است. توضیح نسخه ی جدید به صورت مختصر به شرح زیر است :

- هوشمندی بالا در اسکن نسبت به نسخه های پیشین : نسخه ی جدید با زیر نظر گرفتن صفحات امنیتی SSL ، HTTPS و POP3S به همراه اسکن هوشمند فایل های فشرده که در نسخه های قبل نمای چشم گیری نداشت به روز شد.

- فایروالی متفاوت : طرح ایجاد متد های متفاوت برای ایجاد محافظت اینترنتی و خودکار برای زیر نظر داشتن ارتباط های متفاوت برنامه های در حال فعالیت

- آنتی اسپم : نسخه ی جدید آنتی اسپم ناد ۳۲ با تعبیه ی هوشمندی بالا

- محافظ امنیتی درایو ها : اسکن درایو های USB با اتصال آن به طور خودکار و همزمان ، بهره گیری از بررسی فایل های autorun.inf در حین اجرا شدن از روی دیسک ها

- حفاظت خودکار از ضد ویروس : قابلیت حفاظت ضد ویروس از خود ، در مقابل برنامه های اخلال کننده در کار ضد ویروس که با ایجاد نفوذ هایی قصد به غیر فعال کردن آن را دارند.

این امکانات به همراه چند ابزار دیگر ، باعث تغییرات اساسی در نرم افزار شده است. نسخه ی جدید با نمای گرافیکی تقریباً متفاوت به همراه سریال نامبر معتبر ، منتشر شده در وب سافت دانلود دات کام ، در ادامه ی متن قابل دانلود است.

websoftdownload.com - Nod32 v4.0

ESET Smart Security adds a firewall and antispam technology to ESET NOD32 Antivirus, protecting your family from Internet threats while blocking annoying junk email. ESET Smart Security 4 sports an easier to use firewall and delivers smarter antispam for Outlook, Outook Express, Thunderbird and other popular mail clients.

»» دانلود محافظ اینترنتی ( لینک مستقیم ! )

حجم نرم افزار : ۳۴ مگابایت

این نسخه : v4.0.314 Finall

»» دانلود ضد ویروس ( لینک مستقیم ! )

حجم نرم افزار : ۳۰ مگابایت

این نسخه : v4.0.314 Finall

دریافت سریال نامبر های به روز برنامه

سایت نرم افزار

ابزارک آمارگیر وردپرس – Fastat

بعد از کلی کلنجار و ور رفتن با آمارگیر که هم اکنون با نام Fastat در سایت قرار گرفته ، بالاخره نسخه ی آزمایشی ۱.۰ رو به صورت ضربتی آماده کردم. اول قرار نبود که به صورت ابزارک در دسترس قرار بگیره و فقط قضیه بر این قرار بود که کد ها در اختیار کاربران باشه و به صورت ثابت در Sidebar قالب خودشون قرار بدن. از یه طرف تو فروم وردپرس فارسی مبنا بر این بود که به صورت افزونه ای در اختیار کاربران قرار بگیره که کاربران بتونند به راحتی با انتخاب هر کدوم از قابلیت ها اون رو فعال و غیر فعال کنن. البته اگه این قابلیت یه راست تو نسخه ی اول ابزارک قرار بگیره که دیگه نمیشه نسخه های بعدیشو پیاده کرد ! همونطور که گفته شد نسخه ی ضربتی ابزارک و محدود به چند مورد از ابزارهای آمارگیر که در تصاویر داده شده تو فروم هم ملاحظه کردید فعلاً در دسترس قرار گرفته ! توضیحات ابزارک هم در ادامه ی مطلب و هم در فایل Read Me.txt پلاگین قرار گرفته ، در واقع لازم هست بعضی از اطلاعات از جداول یک پایگاه داده خونده بشه که برای این کار از افزونه های StatpressCN و wp-useronline باید استفاده کرد. طرح ابزارک فعلا خیلی سادست. همچنین خودتون میتونید بر اساس کدهای داده شده داخل فایل ، به صورت ابتکاری برای خودتون کدهایی رو منتشر کنید. ابزارک در ادامه ی مطلب قابل دانلود هست و اینکه قطعاً منتظر نظرات سازنده ی شما هستم. ( بعضی جاها هم به جای کد نویسی آسون و اینها یه ذره پیج تو پیچ نوشته شده ، که دیگه ببخشید. ) با تشکر

websoftdownload.com - Fastat

FaStat is a wordpress widget that displays total stats like: today visits, yesterday visits, total users, last registered user, onlines members, bots and guests plus Admin is Online or Not checker and so on.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب Login یا Register کنید !

دانلود قالب اختصاصی وردپرس

بعد از اینکه قالب هایی که برای فروش گذاشته شدن ، متنشو آپ کردم ، سیل ایمیل های از این و اون سرازیر شد ، من نمی دونم قالب وردپرس و دیتالایف به انجمن کاربران مووبل تایپ چه ربطی داره !! باز صد رحمت به انجمن وردپرس فارسی که یه تاپیک بی مورد زده میشه سریع قفل یا حذف میشه ، انجمن ام تی مثل اینکه آزاده از هر موضوعی میشه تاپیک زد ، این قالب هم یه ۲۰ تایی طراح پیدا کرد ، خطاب به کاربران موویبل تایپ عرض می کنم تو تاپیک ” نقض قانون کپی رایت ” : ” همونجا در مورد سیستم های دیگه هم بزنید ، که مثلا دلفین نسخه ی ۷ و ای جکسش اومد بیرون ، بر و بچ بریم گروهی میل بزنیم به طرف …. !! ” ، آره خلاصه اینطوری که نمیشه ، از آقای امین تبریزی (!) هم میخوام که ادامه ی ایمیل های زده شده رو تو همون انجمن ارسال کنن ( البته بدون کم و کسر و تحریف ) ، خلاصه با توافق ایشون و اینکه گفتن اصلا براشون مهم نیست که قالب تو نت پخش بشه ( البته از اون ۱۰ ، ۱۲ تا میلی که سند کردن معلوم بود ) ، ما هم کوتاهی نکردیم و قالب رو به صورت رایگان در اختیار بقیه قرار دادیم که به قول ایشون نه دیگه گرفتار بیمارستان شیم و هم اینکه تر و خشک با هم بسوزه ( آره ) ، فقط اینکه قول ما قول هست و روشم وایسادیم ، منتظر سیل دوم ایمیل های گروهی عزیزان گرامی هستم ، فقط اینکه سعی میشه قالب های بعدی هم که گذاشته میشه دیگه فروشی نباشه و مستقیم کاربران دانلود کنند. کسانی هم که این قالب رو خریداری کردن ، باید بگم که شرمنده ، به زودی یه قالب طراحی میشه و به ایمیلتون سند خواهد شد.

با تشکر فراوان از خدمت کاربران زحمت کش MT !

دانلود قالب در ادامه ی مطلب …

دانلود قالب اختصاصی وردپرس ( لینک مستقیم )

دانلود قالب اختصاصی و خبری وردپرس – کاملاً رایگان

دیدم بعضیا دارن پول مفت می خورن ، گفتم بیام یه حالی بهشون بدم ، آخه قالبی که سایت اصلیش ( که خارجی هم هست ) ، ۴۹ دلار میده و الان هم نال شدش تو نت ریخته ، این انصافه آدم بیاد فقط فارسی کنه و ۳۰ تومن بده به ملت ؟ ملت هم فکر میکنن چه خبره زرتی می خرن ، حالا برای جلوگیری از این حرکت کاربر دوستانه ، اون قالب مورد نظر رو به صورت کامل از بیخ و بن فارسی کردم و یه سر و رویی به استایلش کشیدم و حالا بدون هیچ مشکلی به همراه پلاگین های مورد نیاز در ادامه ی متن قابل دانلود هست. این نکته رو توجه داشته باشید ، قبل از خرید هر گونه قالبی ، قبلش یه جستجویی بکنید بلکه نتیجه داد ، این قالب به عنوان ” قالب خبری ” در حال فروش هست که بعد از فارسی سازی اینجانب حال کردم مثل بقیه که برای فروش گذاشتن من برای دانلود بذارم.

websoftdownload.com - News 2

امکانات قالب جالبه ، بعد از نصب روی سایت ، یک پنل به صورت مجزا درست میکنه که می تونید پنل رو به عنوان ” کنترل پنل قالب ” از منوی نمایش در مدیریت وردپرس بیابید. بعد از کلیک بر روی پنل ، حالا می تونید تنظیمات قالب رو انجام بدید ، امکاناتی نظیر درج آگهی ، مدیریت ابزارک های قالب ( برای مثال نمایش دادن یا ندادن عناوین دسته بندی ها ، تاریخ ، بعضی منو ها و … ) ، مدیریت تصاویر بند انگشتی و ابزار های متفاوت دیگر. که نمایی از پنل هم در تصویر می بینید. همچنین از قسمت زبان سایت در پنل مدیریت ، زبان فارسی رو انتخاب کنید.

websoftdownload.com - News 2 - Panel

تنظیمات خاصی هم لازم نیست انجام بدید ، فقط در مود تصاویر بنداگشتی باید عرض کنم که قالب به صورت خودکار تصاویر درون متن رو به تصاویر بند انگشتی تبدیل می کنه که برای اینکه در قالب ارور و یا خطایی داده نشه بهتره در هر مطلب یک تصویر آپ کنید. همچنین از قسمت ” تصاویر بند انگشتی ” در پنل می تونید چگونگی نمایش اونها رو تنظیم کنید.

»» دانلود قالب به همراه پلاگین ها ( لینک مستقیم ! )

حجم : ۳۷۲ کیلوبایت

* برای اینکه همانند قالب های دیگه ، این قالب بتونه تصاویر رو از لینک ها بگیره و به عنوان thumbnail نشون بده و از زمینه های دلخواه برای درج تصاویر کوچک استفاده کنید به شکل زیر عمل کنید :

»» این فایل رو دانلود کنید : کلیک کنید !

»» محتویات رو در فولدر widgets در قالب جایگزین فایل های قبلی کنید.

»» حالا با رفتن به قسمت مطالب و با استفاده از زمینه های دلخواه ، در کادر اول مقدار aks و در کادر دوم لینک مورد نظر رو درج کنید. حالا تصاویر به صورت کوچک و به اندازه ۱۵۰*۱۵۰ در ایندکس جا میگیرند.

فقط توجه داشته باشین با این کار دیگه با آپلود تصویر روی هاستن از طریق ادیتور ، فایل تصویریتون خودکار نمایش داده نمیشه و همیشه باید از زمینه های دلخواه استفاده کنید. با تشکر

دموی مشابه که مدیریتش این قالب رو خریده : کلیک کنید.

منتشر کننده : وب سافت دانلود دات کام

قالب فدک ، قالبی جدید برای وردپرس

قالب Fadak یک قالب نو برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس هست. این قالب با استایلی متفاوت و داشتن بلوک آمار در قالب و همچنین منوی استاتیک بالایی ، بازسازی شده و به سایت شما نمایی متفاوت خواهد بخشید. این پوسته به همراه توضیحات برای اولین بار در وب سافت دانلود دات کام ، در ادامه ی مطلب قابل دانلود است.

بازسازی شده از : poyadownload.ir

»» دانلود قالب فدک ( لینک مستقیم )

رمز عبور : websoftdownload.com

توضیحات : افزونه ی Cystats و افزونه ی جلالی رو فعال کنید.

سیستم فارسی مدیریت محتوای دانلود برنامه ها

سیستم Web Download ، یک اسکریپت قدرتمند جهت راه اندازی یک سایت دانلود برنامه نظیر softpedia است. این اسکریپت با در دسترس گذاشتن امکانات متعدد فراوان و تنظیمات مختلف به همراه چند قالب کاملاً به فارسی برگردانده شده و دارای مراحل نصب می باشد.

* تست شده در فایرفاکسسیستم کاملا فارسی

سیستم وب دانلود ، با امکان تعیین کتگوری های مختلف ، به همراه آیکون بخش مرتبط ، امکان گذاشتن لینک های دانلود درونی و بیرونی یک سیستم کامل برای راه اندازی یک سایت دانلود است.

لینک دانلود مستقیم این اسکریپت به زبان فارسی ، به همراه توضیحات کامل در ادامه ی مطلب برای اولین بار در وب سافت دانلود ، قابل دانلود است.

»» دانلود اسکریپت ( لینک مستقیم )

رمز عبور : websoftdownload.com

توضیحات : مجوز دسترسی فایل db_connect.php رو به ۷۷۷ تغییر بدید. و مراحل نصب رو از فولدر web-install دنبال کنید.

قالب جدید دانلود ها دات کام – downloadha.com

قالب جدید دانلود ها دات کام ، یک قالب خوب و سبک برای راه اندازی یک سایت با هر نوع موضوعی است. این قالب دارای دو فایل فوتر هست که این فوتر برای صفحات single و ایندکس متفاوته. این قالب که ابتدا قرار بود فروشی منتظر بشه ، هم اکنون به همراه توضیحات استفاده به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و در ادامه ی مطلب قابل دانلود هست.

۱۳ فروردین : مشکل قالب در IE حل شد.

مشکل سایدبار ها در مطالب حل شد. دوباره دانلود کنید.

»» دانلود قالب ( لینک مستقیم )

* توضیحات : برای درج حجم نرم افزار ، لینک دانلود برنامه و رمز عبور در ادامه ی مطلب به ترتیب از قسمت ” زمینه های دلخواه ” وردپرس به صورت زیر استفاده کنید :

۱ – برای درج حجم فایل : در کادر اول مقدار hajm و در کادر دوم حجم برنامه رو وارد کنید.

۲ – برای درج لینک دانلود : در کادر اول مقدار link و در کادر دوم لینک دانلود رو قرار بدید.

۳ – و برای درج رمز عبور فایل : در کادر اول مقدار ramz و در کادر دوم رمز عبور رو وارد کنید.

منتشر شده توسط : وب سافت دانلود دات کام

تم ویندوز سون قابل نصب بر روی تمامی ویندوز ها

Seven Remix XP نرم افزاری بسیارجالب برای تغییر چهره ویندوز شما به ویندوز محبوب هفت میباشد. این بسته نرم افزاری رایگان به شما این امکان میدهد. تم ویندوز ایکس‌پی خود را به ویندوز محبوب ویندوز هفت تبدیل کنید. پس از نصب نرم افزار و بعد از ریستارت کردن سیستم خود شاهد زیبایی های این تم میشود و تمامی مراحل بوت و لگوی آن همانند ویندوز هفت میباشد. شما با این نرم افزار میتوانید سر و شکل ویندوز ایکس‌پی خود را به حال و هوای ویندوز هفت تغییر دهید. این نرم افزار به هیچ وجه فایل‌های سیستم شما را تغییر نمی‌دهد و شما میتوانید با پاک کردن آن دوباره به ویندوز قبلی خود باز گردید. این نرم افزار بهترین گزینه برای تعویض پوسته ویندوز خود به ویندوز هفت میباشد. به این دلیل که سرعت سیستم شما را کاهش نمی دهد و شما میتوانید به راحتی بر روی آن مدیریت کامل داشته باشید. این برنامه قادر است صفحه Boot screen، صفحه خوش آمد گویی ویندوز، آیکن ها، دسکتاپ، نوار ابزارهای و حتی صدا های ویندوز ایکس پی را به ویندوز هفت تبدیل کند .

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Seven Remix XP v1.0 :

- تغییر فونت سیستم به فونتهای ویندوز هفت

- عوض شدن منوی استارت و تبدیل آن به استارت منوی ویندوز هفت بصورت بسیار زیبا

- شفافیت منو ها و پنجره ها همانند ویندوز هفت

- اضافه شدن پوسته های بسیار جدید به مدیا پلیر

- بالا بردن کیفیت نمایش تصاویر بصورت اتوماتیک

- قابلیت cleartype در نمایش فونتهای ویندوز بصورت پیش فرض

- تغییر آیکونهای ویندوز و تبدیل آن به ویندوز هفت با بالاترین کیفیت

- پشتیبان گیری از فایل های سیستم عاملتان در هنگام نصب

- تغییر صفحه Login و Logout ویندوز ایکس پی و تغییر بوت اسکرین  به ویندوز هفت

- اضافه کردن پس زمینه های زیبای ویندوز هفت

- برگرداندن ظاهر قبلی سیستم بصورت کامل بعد از حذف شدن نرم افزار

- سازگار با ویندوز های Windows XP, Windows 2003, Windows Media Center و…

- و…

(( تقدیم به خانم ایمانی که این نرم افزارو سفارش داده بودن ))

حجم فایل : ۱۰۷۰۰ کیلوبایت

دانلود مستقیم از اسکریپت دات کام

danlod