۲۰ پلاگین | افرونه برتر برای وردپرس ( قسمت اول )

یکی از بهترین نقات قوت وردپرس که باعث شده تبدیل به یکی از بهترین سرویس‌های بلاگ‌نویسی بشه، پلاگین‌های بی‌شماری هست که برای اون وجود داره که با اضافه کردن اون‌ها می‌تونید کارایی‌های بیشتری به وبلاگتون اضافه کنید . در این پست ۱۰ و در پست بعدی ۱۰ تای دیگه از افزونه/پلاگین‌های پرطرفدار وردپرس که بیش‌ترین استفاده را روی وبلاگ‌های وردپرس داره رو بررسی می‌کنیم. بعضی از اون‌ها واقعا برای یک وبلاگ موفق لازم هستند، و بعضی دیگه هم یک سری امکانات جانبی به‌درد بخور به بلاگ اضافه می‌کنن که بسته به نوع بلاگتون می‌تونید ازشون استفاده کنید.

امیدوارم از دانلود آن لذت ببرید .

wordpress-logo

پلاگین شماره ۱: Add to Any

به بازدیدکنندگان شما این امکان را می‌ده تا مطالب وبلاگ شما را به‌اشتراک بگذارن، بوکمارک کنن،‌ یا به دوستانشون ایمیل کنن که کمک زیادی به افزایش ترافیک وبلاگ شما می‌کنه. این پلاگین بیشتر سرویس‌های به‌اشتراک‌گذاری را پشتیبانی می‌کنه .

Add to Any

دانلود پلاگین – (افزونه)

پلاگین شماره ۲: Akismet

این پلاگین بهترین گزینه برای حفظ بلاگ شما از اسپم‌ها یا به عبارت وردپرسی، بهترین افزونه برای جلوگیری از ارسال جفنگ‌ها به وبلاگ شماست و وبلاگ شما را از روبات‌ها و کسانی که با نظرات و لینک‌های بی‌ارزش به سراغتون میان حفظ می‌کنه.

Akismet

دانلود پلاگین – (افزونه)

پلاگین شماره ۳: All in One SEO Pack

این بلاگین که یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای یک بلاگ موفق هست وبلاگ وردپرس شما را مناسب‌تر از هر حالت دیگه‌ای می‌کنه برای این‌که موتور‌های جست‌و‌جو شناساییش کنن.

All in One SEO Pack

دانلود پلاگین – (افزونه)

پلاگین شماره ۴ :Broken Link Checkerاین پلاگین دقیقا همون کاری رو می‌کنه که از اسمش می‌شه فهمید، وبلاگ وردپرس شما را چک می‌کنه و لینک‌هایی که بعد از مدتی ممکنه خراب بشن و دیگه کار ندن را شناسایی می‌کنه.

 

Broken Link Checker

پلاگین شماره ۵: Contact Form 7

این پلاگین ساده و در عین حال کار‌آمد برای شماست و کار اصلی اون ایجاد صفحه‌ای برای ارتباط با شما در وبلاگتون هست. نصب و راه‌اندازی، و هم‌چنین مدیریت این پلاگین خیلی راحت هست و با این پلاگین ساده می‌تونید یک فرم ارتباط مناسب برای خودتون درست کنید. در ضمن این پلاگین در خودش زبان فارسی را هم داره‌ ( که در تنظیماتش قابل تعیین هست . )

 

 

Contact Form 7

دانلود پلاگین – (افزونه)

پلاگین شماره ۶ : Easy AdSense

این پلاگین همون تبلیغات معروف گوگلی هست که در اکثر وبلاگ‌های خارجی می‌بینید. این پلاگین علاوه بر در‌آمدزا بودن (که فکر نکنم به درد ما، در ایران، زیاد بخوره) به شما اجازه می‌ده از یک‌سری فواید دیگه‌ی Easy AdSense استفاده کنید.

Easy AdSense

دانلود پلاگین – (افزونه)

پلاگین شماره ۷ : GD Star Rating

به بازدیدکنندگان شما این امکان را می‌ده تا به مطالب وبلاگ شما امتیاز بدن. خیلی راحت و کار‌‌آمد !

GD Star Rating


پلاگین شماره۸ : Google Analyticator

Google Analyticator

پلاگین شماره ۹ : Google Analytics for WordPress

Google Analytics یکی از ابزارهای قدرت‌مند گوگل برای جمع‌‌آوری اطلاعات وبسایت شما از جمله آمار بازدیدها و کلیک‌ها و… هست. با این افزونه و قرار دادن اون در وبلاگتون به گوگل در بررسی دقیق‌ لینک‌ها و بازدیدهای شما کمک کنید.

Google Analytics for WordPress

دانلود پلاگین – (افزونه)

پلاگین شماره ۱۰: Google XML Sitemaps

این سرویس یک نقشه‌ی سایت (Sitemap) که به‌صورت اتوماتیک آپدیت می‌شه از وبلاگ شما تهیه می‌کنه و کمک زیادی می‌کنه به گرفتن زودتر آخرین مطالب و اطلاعات وبلاگ شما توسط موتور‌های جست‌و‌جو.


Google XML Sitemaps

دانلود پلاگین – (افزونه)


 

این هم یک پلاگین دیگه برای جمع‌‌آوری اطلاعات و آمار وبلاگ شماست. می‌تونید از داشبورد بلاگتون هم بهش دسترسی داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد