قالب هاستینگ برای وردپرس ( رایگان )

قالب Shop3 که قرار بود در ابتدا به صورت اختصاصی برای فروش قرار بدم ، الان به صورت رایگان به همراه توضیحات و پلاگین های مورد نظر در ادامه ی متن قابل دریافت هست. این قالب که مختص وردپرس طراحی شده ، به صورت دو ستونی محصولات رو به نمایش میذاره ، و در زیر هر محصول اطلاعاتی شامل : کد محصول ، قیمت ، دسته بندی مورد نظر و قسمت تعداد قرار داره ، در ستون راست قالب ، علاوه بر نمایش منوی فروشگاه ، آخرین محصولات و … ، قسمت اطلاعات فروشگاه که نمایش دهنده ی تعداد مشتریان ، تعداد محصولات و ابزار نمایش آنلاین بودن مدیر وجود داره که به مشتری این امکان رو میده تا در صورت آنلاین بودن مدیر فروشگاه در صورت عجله داشتن خرید رو زودتر انجام بده تا سریعتر پاسخ بگیره. اطلاعات کامل این قالب در ادامه ی متن !
قابلیت لینک دادن به صفحه ی خرید پستی هم بنابه نظر کاربران گذاشته شد. لطفاً دوباره قالب رو دانلود کرده و بر روی هاست خود آپلود کنید و از توضیحات ادامه ی متن برای درج لینک کد پستی بهره بگیرید.

توضیحات :
همونطور که می دونید باید از قسمت زمینه های دلخواه برای هر مطلب جهت درج قیمت و تعداد استفاده کنید. که به صورت زیر هست ، اول در مطلب مورد نظر به قسمت ” زمینه های دلخواه ” برید و گزینه ی ” افزودن ” رو انتخاب کنید و برای هر مورد به همین ترتیب عمل کنید :
۱ – برای درج قیمت : در کادر اول مقدار price و در کادر دوم قیمت مورد نظر رو وارد کنید.
۲ – برای درج تعداد : در کادر اول مقدار details و در کادر دوم تعداد محصول مورد نظر رو وارد کنید. ( مثلاً : دو عدد سی دی )
۳ – برای درج تصویر : در کادر اول postimg و در کادر دوم آدرس تصویر رو قرار بدید.
۴ – برای درج لینک بر روی تصویر خرید پستی : در کادر اول buy و در کادر دوم لینک خود را وارد کنید.
قسمت دسته بندی و کد محصول هم به صورت خودکار در مطلب درج خواهند شد.
اما برای نمایش آنلاین یا آفلاین بودن مدیر :

»» ابتدا افزونه ی Wp-UserOnline رو نصب و فعال کنید.
»» سپس فایل sidebar.php رو باز کرده ، به جای عبارت admin-username ( که در دوجا هست ) ، نام کاربری خودتون رو وارد کنید. اگه نام فولدر قالب رو هم از shop3 به چیز دیگه ای تغییر دادید تو همین فایل سایدبار این نام رو هم تغییر بدید.
با این که قالب بازسازی شده اما چند امکان متفاوت بهش اضافه شده ، با تشکر !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد